Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

2011 reasons...

Ήρθε και το 2011...

πριν απο 10 χρόνια ήμουν ακόμη μαθήτρια και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πως θα είναι άραγε η ζωή μου. Σίγουρα δεν την περίμενα έτσι 10 χρόνια μετά. Τώρα, με βρίσκω να αναρωτιέμαι αν/πώς μεγάλωσα, να δυσκολεύομαι να ισορροπήσω μέσα σε ένα κόσμο που κυβερνάται από χάος και να προσπαθώ να μείνω πιστή σε εκείνο το κορίτσι που πίστευε στην καλοσύνη και στην ευγένεια των ανθρώπων. Ε εντάξει κι ας μην κατακτήσαμε την επιτυχία. Την ευτυχία έστω? 'Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας'-έχει πει ο Pablo Neruda. Ενάντια λοιπόν σε όλα τα προγνωστικά που λένε ότι θα ζήσουμε ζοφερούς οικονομικά και ηθικά καιρούς, καλωσορίζω το 2011 με ένα κείμενο για τον έρωτα όπως πίστευα τότε ότι θα έπρεπε να είναι και όπως (ευτυχώς) πιστεύω ακόμη ότι είναι....


"Θέλω να σ'αγαπώ, να σε αγγίζω, να σε χαϊδεύω, να σου μιλάω, να σε φιλάω, να σε φροντίζω, να σε μαλώνω όταν ξεχνάς να μου λες πως σου λείπω, όταν χάνεις την εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, όταν δεν ντύνεσαι ζεστά, θέλω να σου μαγειρεύω κι εσύ να δοκιμάζεις τις βλακείες μαγειρικές μου και να τις βρίσκεις υπέροχες, θέλω να πηγαίνουμε βόλτες και να περπατάμε αγκαλιά για ώρες, να μη μιλάμε και να σκεφτόμαστε το ίδιο, να με κοιτάς και να λιώνω, να νιώθω πως γεμίζεις την ψυχή μου, θέλω να ξυπνάμε τις Κυριακές και να πίνουμε καφέ αγκαλιά στον καναπέ, θέλω να ηρεμώ τους φόβους σου, θέλω να με καθησυχάζεις όταν θυμώνω που δε μου λες πως με σκέφτεσαι, θέλω να νιώθεις ελεύθερος, θέλω να ξέρεις πως σε αυτό τον κόσμο τον μελαγχολικό θα χαμογελάω πάντα όταν σε σκέφτομαι, θέλω ο κόσμος μου να είσαι εσύ, θέλω να γυρνάς απ'τη δουλειά και με ένα φιλί μου να ξεχνάς τα πάντα, θέλω να κάνουμε όνειρα και να μη μας νοιάζει αν γίνουν ποτέ πραγματικότητα, θέλω να μου ψιθυρίζεις ερωτόλογα στ’αυτί και να με αναστατώνεις, θέλω να βλέπεις πως σε θαυμάζω, θέλω να νιώθεις πως μπορείς να μου πεις τα πάντα, θέλω να σε κάνω να ξεχνάς τον κόσμο γύρω σου, θέλω να με ξυπνάς τη νύχτα για να με φιλήσεις, θέλω τα καλοκαίρια να μου δίνεις φιλιά με γεύση παγωτού, θέλω να κάνουμε έρωτα για ώρες, θέλω να σου θυμίζω να είσαι ευτυχισμένος και να μου λες ευτυχισμένο με κάνεις εσύ, θέλω να σε κάνω να νιώθεις «γεμάτος», θέλω να με κοιτάς και με ένα βλέμμα μου να καταλαβαίνεις τι σκέφτομαι, θέλω να είμαι εγώ για σένα και εσύ για μένα, θέλω να συμπληρώνω τα κενά σου και εσύ τα δικά μου, θέλω να αγαπώ τα ελαττώματά σου και εσύ τα δικά μου,  θέλω να μου δίνεις πεταχτά φιλιά στο αμάξι όταν περιμένουμε στο κόκκινο φανάρι, θέλω να με παίρνεις τηλέφωνο και να μου αφιερώνεις τραγούδια, θέλω να νιώθεις πως όσο έχεις εμένα μπορείς να κάνεις τα πάντα, θέλω να μην μας νοιάζει πια το παρελθόν αλλά μόνο το τώρα, θέλω όταν βγαίνουμε έξω να παραγγέλνεις για μένα γιατί θα ξέρεις ακριβώς τι θέλω, να σου λέω σ'αγαπώ και να μου λες εγώ πιο πολύ, θέλω να μου πιάνεις το χέρι όταν περπατάμε, θέλω να μεθάμε με κόκκινο κρασί και μετά να κάνουμε έρωτα σαν τρελοί, θέλω να χαίρεσαι με τις βλακείες δώρα που σου παίρνω, θέλω να με θέλεις συνέχεια, θέλω να ταξιδεύουμε και να μαθαίνουμε πως είναι η  ζωή αλλού, θέλω να κοιμόμαστε αγκαλιά και να νιώθω την καρδιά σου να χτυπάει, θέλω να με φιλάς στο λαιμό και να ζαλίζομαι, θέλω να ξυπνάω το πρωί και να μη σηκώνομαι απ’το κρεβάτι αν δε σηκωθείς και συ, θέλω να μ'αγαπάς..."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου